Alla inlägg den 7 juni 2020

Av therese lindström - 7 juni 2020 17:06

Hej! För 1år sedan fann jag av en slump en annons på apotekets vägg om att det finns en kvinna som åker runt till kunder & klipper hår i Guldsmedshyttan. Så jag tog nummret & skickade i väg ett SMS med en fråga om hon hade möjlighet att klippa mig & barnen? någon dag senare kom hon hit. En super trevlig kvinna. Och resultatet blev super bra, vi alla tre blev mer än nöjda. Frågade henne efteråt om det var okej att jag hörde av mig igen när vi behövde klippa oss? Och hon svarade glatt, självklart :) 

5 månader senare kände jag att jag var trött på mitt hår och behövde klippa det och hon kom hit ännu en gång. Denna gång var det bara jag & Bella som klipps oss och åter igen så blev vi super nöjda. 

Idag 7 juni var hon här ytterligare en gång, denna gång var jag sugen på att göra en lite "större" förändring. Jag var dock lite orolig om frisyren skulle passa mig eller ej. Vi samtalade lite om den och kom överrens om att jag skulle klippa det så och att det skulle bli fint på mig. Sagt och gjort hon klippte mig och jag blev jättenöjd. Och hon klippte även Bella också som blev super nöjd.

Före och efter bild på mig       

Är verkligen super nöjd. Då min "hårfärg" inte var sådär jättefin innan så slängde jag i en färgbomb och så färgade jag även ögonbrynen så man verkligen skulle känna sig fräsch efteråt. 

Såhär blev Bella att se ut, även hon ville ha färgbomb i håret

 

Bella klippte en bit av håret & luggen jämnade hon till :-) mammas fina tjej! <3 

Har konstaterat att plattången kommer bli min bästa vän då håret har en förmåga att locka sig :O men så är det när man har ärvt håret efter sin mamma :-D men lika söt ändå :D 

Nej nu ska jag fixa lite inför i morgon. Då jobbet väntar. 

Ha det bäst & vad rädd om er <3 puss och kram

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2020
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards