Direktlänk till inlägg 20 juni 2020

Midsommar - nackspärr

Av therese lindström - 20 juni 2020 12:33

Igår var det midsommar, och den "firades" på hemmaplan med familjen
Vi åkte in till stan & handlade. Köpte DYRA jordgubbar 2 små lådor för 166kr. Rena rama rånet. MEN är det midsommar så är det. När vi kom hem startade vi grillen & njöt fulla muggar av den goda maten. I den här familjen är det bara Micke som äter sill & potäter så han valde att hoppa det och så körde vi på grillat istället som alla äter. Och GOTT var det. Och till efterrätt blev det kladdkaka på Kevins begäran ;-) bestämd herre. 

   
När vi hade vilat magarna så blev det lite lek & plask i poolen. Badkruka som jag är så blev det inge super långt bad :D förstår inte hur barnen kan tycka om det så mycket ;-) 

När vi senare lagt barnen så spelade jag & Micke uno på altan. Ett roligt spel :) och pratade skit. Vi båda somnade utslagna runt 00.00 tiden. Jag var SÅ trött, efter och ha lagt mig runt 03.30 dagen innan :P 


Idag har jag fruktansvärt ont i nacken :/ jag har tydligen åkt på nackspärr. Ni som haft det vet ju hur ont det gör :-/ så typiskt då jag och Bella hade tänkt åka och hälsa på två goda vänner + deras son för att spela lite kubb. Men jag fick avboka då det gör så satans ont. 

Annars är allt toppen. Solen skiner & det varmt och gött ute. Om en stund ska vi fixa lite käk. Inget planerat så vi får se vad det blir. 

 
Avslutar med en fin bild på barnen  

Puss & kram <3




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av therese lindström - 7 juni 2020 17:06

Hej! För 1år sedan fann jag av en slump en annons på apotekets vägg om att det finns en kvinna som åker runt till kunder & klipper hår i Guldsmedshyttan. Så jag tog nummret & skickade i väg ett SMS med en fråga om hon hade möjlighet att klippa mig & ...

Av therese lindström - 6 juni 2020 19:56

Den här helgen har vi bestämt att det blir kompisfritt. Och att vi bara ska vara & mysa med barnen <3 att ha egentid inom familjen är väldigt viktigt och framförallt väldigt skönt.  Jag tycker det är jättekul att umgås med vänner, det har jag abso...

Av therese lindström - 6 juni 2020 19:13

Kvinnan, myten & lägenden is back ;) Jag bloggade flitigt förut, men av någon anledning slutade jag? Men NU är jag äntligen tillbaka till blogg-världen. Som jag har saknat en smula... Det finns ingen större tanke med den här bloggen, förutom att ju...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2020
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards