Direktlänk till inlägg 6 juni 2020

I am back!

Av therese lindström - 6 juni 2020 19:13

Kvinnan, myten & lägenden is back ;) 

Jag bloggade flitigt förut, men av någon anledning slutade jag? Men NU är jag äntligen tillbaka till blogg-världen. Som jag har saknat en smula...


Det finns ingen större tanke med den här bloggen, förutom att just skriva. Kanske visa upp lite fina bilder. Dela med mig utav min vardag. 

Ni som är intresserad - läs, kommentera, gilla, beröm =) 
Ni som av någon anledning inte gillar denna blogg, scrolla förbi och fortsätt njut av dagen ;-) 

Puss & kram från mig! 
<3


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av therese lindström - 20 juni 2020 12:33

Igår var det midsommar, och den "firades" på hemmaplan med familjen Vi åkte in till stan & handlade. Köpte DYRA jordgubbar 2 små lådor för 166kr. Rena rama rånet. MEN är det midsommar så är det. När vi kom hem startade vi grillen & njöt fulla muggar ...

Av therese lindström - 7 juni 2020 17:06

Hej! För 1år sedan fann jag av en slump en annons på apotekets vägg om att det finns en kvinna som åker runt till kunder & klipper hår i Guldsmedshyttan. Så jag tog nummret & skickade i väg ett SMS med en fråga om hon hade möjlighet att klippa mig & ...

Av therese lindström - 6 juni 2020 19:56

Den här helgen har vi bestämt att det blir kompisfritt. Och att vi bara ska vara & mysa med barnen <3 att ha egentid inom familjen är väldigt viktigt och framförallt väldigt skönt.  Jag tycker det är jättekul att umgås med vänner, det har jag abso...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2020
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards